Шановні колеги!
Вітаємо Вас у віртуальному методичному кабінеті
Сумського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 15 "Перлинка" 

Педагогічні ресурси Інтернет різнопланові та різноманітні. Інтернет – це економія часу й коштів, місця на робочому столі і книжковій полиці та можливість завжди бути в курсі педагогічних новин, наукових досягнень, кращого досвіду.
Віртуальний методичний кабінет у навчальному закладі – це новий формат взаємодії з педагогами. Новий інструмент освітнього менеджменту. Доступ до електронного сховища потрібних матеріалів у будь-який час забезпечує якісно новий рівень підготовки до занять. Теки на полицях все менше використовуються сучасними педагогами. Електронна форма обміну та накопичення навчальних матеріалів займає домінуючу позицію.

Віртуальний методичний кабінет ( ВМК) виступає як:

  • Багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації ліцею, методичних комісій та педагогічного колективу в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів.
  • Сучасний інструментарій супроводу методичної роботи, середовище для спілкування, обміну досвідом, ідеями, технологіями, дослідженнями і можливість творчої самореалізації.
  • Місце для розміщення навчально-методичних матеріалів, єдиних баз даних для подальшого перегляду, вивчення та коригування.

ВМК забезпечує:

  • максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються у навчально-виховному процесі.
  • створення єдиного інформаційно-методичного простору з метою більш якісного забезпечення інформаційної підтримки;
  • розширення зони співпраці та зміцнення контактів між методичною службою та педагогами.

Завдання ВМК:

  1. Забезпечувати оптимальний ефективний методичний супровід навчальної діяльності закладу.
  2. Систематизовувати накопичений досвід педагогів.
  3. Підвищувати ефективність використання методичних ресурсів.
  4. Підвищувати рівень мотивації педагогів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю, самовдосконалення.
  5. Надавати можливість визначати рівень компетентності, діагностичного оцінювання педагогічних працівників, консультувати у виборі змісту і форм роботи у навчальному процесі.
  6. Забезпечувати випереджувальне науково-методичне інформування членів педагогічного колективу.
  7. Координувати колективні форми і методи методичної роботи та самоосвіти з метою підвищення педагогічної майстерності педагогів.
  8. Здійснювати систему заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, впровадження досягнень науки і передового педагогічного досвіду та практичну їх реалізацію.

Переваги ВМК: зручність, простота користування, можливість постійно підвищувати на робочому місті професійну компетенцію будь-яким категоріям педагогічних працівників.

ВМК побудований з використанням гіперпосилань. Для того щоб відкрити необхідну інформацію достатньо натиснути на підкреслений текст. Знайшовши потрібний документ, педагоги можуть скористатися ним як у електронному, так і традиційному паперовому вигляді, вивівши його за необхідності на друк. При роботі можна поповнити необхідний банк даних інформації, коригувати й видозмінювати його .
Педагогічні працівники всіх категорій можуть розміщувати в ВМК документи, інформацію, яка супроводжує освітньо-виховний процес.


 ВМК допоможе вам в освоєнні фахових ресурсів мережі та дасть певні підказки у пошуку необхідної інформації для здійснення професійної діяльності.
Сподіваємось даний сайт стане у пригоді  педагогам. Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.
Маємо надію, що Ви станете активним користувачем наших сторінок і знайдете відповіді на ваші запитання.