Матеріально-технічне забезпечення

Приміщення ДНЗ двоповерхове цегляне, збудоване за типовим проектом та  введене в експлуатацію   у 1983 році.

Загальна площа – 1 223,3 м2. Проектна потужність дитячого закладу розрахована на 160 місць. Територія та приміщення відповідають санітарним нормам і правилам утримання   та   облаштування ДНЗ. Приміщення на 100% використовується за  призначенням.  Стан  споруд  на території дошкільного закладу задовільний та відповідає санітарним нормам і правилам облаштування та утримання   установи.

Приміщення  закладу обладнане  системою централізованого опалення та водопостачання, які знаходяться в належному стані. Температура повітря приміщень дошкільного закладу відповідає  санітарним вимогам.  Системи опалення та вентиляції відповідають вимогам СНІГ. Кожне приміщення має графік провітрювання. Контролюють повітряний  режим завідуюча, вихователь-методист, медична сестра. Приміщення закладу має  безпосереднє природне та штучне  освітлення. Контролює  освітлення приміщень завідуюча ДНЗ, медична сестра, міська СЕС. Рівень  освітлення відповідає правилам і нормам.

Територія закладу займає 1,1830 га, огороджена по всьому периметру сіткою, всі секції якої пофарбовані, не мають пошкоджень.  Стан асфальтового покриття території – задовільний.  Всі групи на території дошкільного закладу мають ігрові майданчики із зеленими насадженнями та критими павільйонами. Територія закладу має естетичний вигляд, достатньо озеленена.  Ігрові, спортивні майданчики та обладнання підтримується у задовільному, безпечному стані. Територія щоденно прибирається двірником до приходу дітей. Сміття збирається та виноситься в контейнери. Пісок у пісочницях змінюється 1 раз на місяць, щоденно вранці зволожується та  перекопується. У спеку ділянка поливається, після поливу здійснюється прибирання. Газони косяться за потребою. Клумби постійно утримуються в належному стані. Взимку пісок з пісочниць прибирається; територія очищується від снігу; з дахів убираються  бурульки; приводяться в належний стан пішохідні доріжки (своєчасно посипаються піском, очищується крижане налипання); своєчасно прибираються зламані снігом гілки, клумби вкриваються снігом для збереження багатолітніх рослин.

На території ДНЗ знаходяться: 9 критих павільйонів; зелені насадження, які складають: декоративні дерева  - 96 шт., чагарник – 8 шт; екологічна стежина, яка забезпечує умови ознайомлення дошкільників із  способом вирощування та використання  ягідних, хвойних, лікарських  рослин і виховує  екологодоцільну поведінку у дітей.

Вони мають змогу трудитися на квіткових клумбах, які сформовані  відповідно  естетичних, педагогічних та санітарних вимог.

Капітальний ремонт вхідних ганків та тамбурів (в кількості 2 шт.). Кожні два роки виконується капітальний ремонт групових приміщень, психологічного, логопедичного, медичного, методичного кабінетів, музичної та фізкультурної зали. Проведена робота по капітальному ремонту  методичного кабінету, коридорів та холів. Поточний ремонт приміщень  проводиться своєчасно та якісно.

Відповідно до припису пожежної безпеки у дошкільному закладі зроблено: вимірювання опору ізоляції та контурів заземленої електромережі та обладнання, перезарядку порошкових вогнегасників згідно норм; сходові клітки, коридори, проходи забезпечено евакуаційним освітленням.

Майно дошкільного закладу  знаходиться в належному стані,  відповідає інвентаризаційному обліку.

Основною метою роботи дошкільного закладу є стимулювання дітей до саморозвитку шляхом створення розвивального середовища, що відповідає їхнім психологічним потребам та має чітку логіку побудови.

Варто відмітити, що останні роки середовище дошкільного закладу збагачується за рахунок не лише кількісного накопичення, а й через покращення якісних параметрів: естетичності, гігієнічності, комфортності, функціональної надійності та безпеки, відкритості до змін та динамічності, відповідності віковим та статевим особливостям дітей, проблемної насиченості тощо.

Розвивальне середовище має добре продуману структуру та не містить зайвих предметів, що можуть обмежувати активність дітей. Усі матеріали розміщено так, щоб діти мали вільний доступ до всіх складових предметного середовища, могли самостійно діяти в ньому без допомоги дорослого, додержуючись норм і правил перебування в різних осередках та користування матеріалами, обладнанням.

Важливою складовою розвивального середовища є дидактичні матеріали та посібники. Оскільки таких матеріалів уже придбано багато, педагоги поділили розвивальне середовище на зони. Це дає змогу підтримувати порядок та відстежувати, яке заняття обирає кожна дитина. Тому характерною особливістю предметного середовища груп є «перетікання» міні-середовищ у ході діяльності дітей: з художньо-перетворювального в дослідно-експериментальне, з емоційно-рефлексивного в культурно-комунікативне, що створює умови для прояву ініціативи та активності дітей, забезпечує глибше розуміння ними явищ та подій, що відбуваються навколо.

Динамічність предметно-розвивального середовища значною мірою забезпечується за допомогою меблів. У ході освітнього процесу педагоги успішно використовують нетрадиційне компонування столів, що дає змогу проводити заняття у режимі «динамічних поз».