Музичний керівник 

Шевченко Алла Анатоліївна

Музичний керівник

Чеберячко Олена Вікторівна

 

Гурток

"Маленькі актори"

 

 

В садочку приділяється велика увага театралізованій діяльності. Працює гурток з театралізованої діяльності. Під час роботи гуртка використовуються різні види театру.

Музика в житті малюка

Музика, як вид мистецтва повинна увійти в життя дитини якомога раніше.
І батьки мають право запитати:  невже не рано? На це питання можна відповісти так: ні не рано, а може трішечки пізно. Доведено, що ще до народження дитина сприймає не тільки голос матері, але і деякі звуки ззовні. Це говорить про те, що музика,  музичне мистецтво ближче дитинці, ніж інші види мистецтва, тому що слуховий аналізатор дитини починає формуватися одним із перших.

Для дітей раннього віку інтонаційна виразність музики, близька до інтонації голосу людини і має велике значення. Вона благодійно діє на настрій дитини, визиває перш за все почуття задоволення. Постійні позитивні реакції на музику впливають на формування емоційної сфери дитини. Музичне сприйняття музики дитиною підвищує більшість процесів формування його організму та психіки.   

     Різноманітні рухові реакції малюка,  які визивають музичні звуки, говорять про прямий зв’язок музики з фізичним розвитком людини. Музичні здібності у дитини можуть виявляться дуже рано, а їх відсутність не можна вважати дійсним. Тільки ваша турбота про прилучення дитини до музики зможуть закласти в дитині „ядро” музичності.

            Ваша задача вчити дитину уважно слухати музику, розвивати у неї співучі навички і вміння ритмічно рухатись під музику. Але більшість батьків такої освіти не мають, та і не обов’язково. Достатньо вміти чисто співати, правильно інтонувати музичні мелодії, виразно виконувати танцювальні вправи.  В більшості діти не можуть відтворити ці музичні твори. І тому на домашніх муз - заняттях ви маєте можливість знайомити дітей з тими музичними творами, які відомі вам, але вони повинні бути зрозумілими дітям.

       Дитина емоційніше сприймає і голос і рухи батьків, і з задоволенням повторює їх. Якщо в занятті з дитиною ви будете використовувати і музичні інструменти (якщо вони є, це можуть бути бубон, барабан, трикутник) це збагатить уяву дитини про звукову палітру музики. Всі батьки мріють розпізнати в своїй дитині хоча б маленький росточок майбутньої талановитої особи. Крім того, ви, мабуть, хотіли б бачити свою дитину доброю, чуйного, яка розуміє і цінує красу оточуючого світу. Ці прекрасні людські почуття можуть бути виховані мистецтвом, якщо почати з самого раннього дитинства.

Музичне виховання дитини в сім’ї 

         У дитини, котра частіше знайомиться з музикою, більш багатиші почуття, вони більше відповідають на почуття і переживання інших людей. Краще, бистріше і повніше вбирають в себе все нове, як правило добре вчаться в школі.

Багато дітей дуже емоційні. Вони відчувають велику потребу в художніх почуттях, в активній прояві своїх почуттів. Ті, хто зблизька спостерігає життя маленьких дітей знає,  з яким натхненням вони співають, танцюють.
Інтерес до музики і музичні здібності виявляються у дітей по різному. Багато з них з великим інтересом слухають музику і співають, інші до музики нібито байдужі. Іноді вважають, що такі діти від природи не музичні, в них немає слуху і розвивати його безперспективно. Така точка зору невірна.  У кожної дитини можливо розбудити інтерес і любов до музики, розвивати музичний слух та голос. Це підтверджує і життєва практика і наука. Привчати дитину до музики в домашніх умовах потрібно з самого раннього віку. Робити це потрібно різними способами: співати дитині пісні, привчати слухати платівки,  музичні записи, дитячі музичні радіо та телепередачі. Якщо є можливість водити дитину на концерти.

       Треба дотримуватись того, щоб діти не просто раділи музиці, а вчилися переживати закладенні в цю музику почуття. Треба розмовляти з дитиною.  Є діти у яких ще не виявляються музичні здібності і треба допомогти їм розвиватися: більше співати, слухати музику, танцювати. Треба створити в сім’ї атмосферу любові до музики, якомога  схвалювати потребу дитини проявити себе в музиці. Треба пам’ятати, що це приносить дитині радість і робить її добрішою.